dilluns, 27 d’abril del 2009

Poesia a "Radio Sol"

4
El passat 21 d´Abril va tindre lloc a l´emisora de ràdio "Radio Sol" d´Albal (FM93.7), el segon recital de poesia, realitzat per components d´esta associació PARAULES AL VENT i la nostra companya Ana Guillem ens ha enviat el seu comentari particular per a compartir-lo amb totes i tots:

Sembla que ningú s'anime a escriure i contar el que ens va pareixer la visita a Radio Sol. Per la meua part em va agradar prou, encara que em sentia un poc incomoda amb eixos auriculars tan grans que m'oprimien les ulleres. Jo haguera volgut fer una mica de prova pero vore allò com resultava. Crec que ens va eixir prou bé.
D'altra part vull contar-vos l'emoció que ens dona que la nostra veu arrive a moltes cases, fent gaudir a la gent amb les nostres paraules. No he sabut si apart d'algun company/a ens escoltares oients de la radio, quan serà bonic es quan anem pel carrer i ens diguen: que bé que vau recitar!Mentre això es difundisca, jo personalment prefereix el recital cara al públic, alçar la vista i veure que alguna persona del públic t'està mirant amb un gran interés, veure que li estàn arrivant les teues paraules i en acabar et diguen: "que poesia més bonica, l'has dit molt bé!" I per la nit quan ja estem a casa, pense que estic orgullosa del que faig i del mestre que ens ha portat a donar els passos poc a poc, sense presa.Gracies a Vicent Camps per tot el que ens ha ensenyat.
Autora: Ana Guillem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comentarios