diumenge, 6 de setembre del 2009

Poesia 12: TINC UN CLAVELL

Comentaris Vicent Camps
Hi ha vegades, que la vida ens juga males passades, i l’ànima es revesteix de tristor, i les il.lusions deixen d’estar presents…és per a eixe moment quan LLuís LLach, ens regala un clavell, en este poema que recitarà CARME CHILET

TINC UN CLAVELL DE LLUÍS LLACH

Tinc un clavell per a tu
que m´han dit que tens pena al cor,
i tristesa als ulls. Jo només passava, ni sé on anava, però penso que...
Tinc un clavell per a tu si és que tens el cor malalt d´amor,
o el cap malalt de món o et sembla tan difícil, veura una finestra,
i tanmateix... Au!, vinga, amunt, amunt.
Obre els teus ulls i amunt puja a la barca amb el teu bagatge i recorda que la vida és teva.
Tinc un clavell per a tu, sé que potser em poso on no puc però un somriure teu em faria un Sant amb la feina acabada, i és així que...
Tinc un clavell per a tu apa! pren-lo doncs perquè esperar més, mira que el temps passa, i tanmateix... Au!, vinga...
Tens un clavell per a mi que a voltes tinc pena al cor i tristesa als ulls i em sembla tan difícil un poc de llum. Au!, vinga, amunt, amunt, obre els teus ulls i amunt.
Puja a la barca amb el teu bagatge i recorda que la vida és teva

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

comentarios